Followers

22 February 2011

Selangkah ke Alam Misteri

Hari ni akaun CDS aku dah lengkap..haha.. Bermulalah satu pengembaraan ke alam misteri. Berdebar-debar jugaklah rasanya. Maklumlah, pertama kali nak memulakan satu hobi yang baru..
Apa-apa pun 'cool-man', rileks-rileks sahaja..Tak lari kapal lanun dikejar. Hajat di hati aku nak try guna modal paling sikit tahap cipan tenuk panjat pokok kelapa.
Ada berani...Aku nak guna modal yang gila punya ciput sebagai eksperimen permulaan, dalam RM0.25k saja. Rasanya mungkin tak pernah dibuat orang nak main saham guna modal ciput macam tu..(duit sewa rumah sebulan je tu). Sebab orang tak pernah buat la kot yang menyebabkan aku nak buat. hahaha.. Kalau pasaran terus merudum ada peluang la aku masuk.. Selamat berjaya aku ucapkan pada diri aku sendiri.

No comments: